środa, 19 kwietnia 2017

Odświeżenie, czyli co u mnie słychać?

Bardzo, bardzo danwo juz nic tu nie dodawałam. Może dlatego, że tematyka pisania o samych ksiązkach trochę mnie nudziła?

Koniec końców blog KsiążkiJane umarl śmiercia naturalną, ale postanowiłam go nie usuwać. Wiele z was jeszcze wchodzi tu i widze to po statystykach.
Zaczęłam studia - medycynę, dużo w moim życiu sie pozmieniało. Dojrzałam też do założenia czegoś nowego. Tak powstało DaisyLikeMe.blogspot.com.

Co tam znajdziecie? Sporo motywacji, zmiany życia na lepsze i odkrywania samej siebie, a także mnóstwo luznych pogawędek i parę słów o moich studiach. Oczywiście czasem dodam też z działu Książki :D

http://daisylikeme.blogspot.com/

3 komentarze:

Proszę pozostaw jakiś komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Chętnie się odwdzięczę ;3